Tijd voor een nieuw avontuur! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Lisa Stam - WaarBenJij.nu Tijd voor een nieuw avontuur! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Lisa Stam - WaarBenJij.nu

Tijd voor een nieuw avontuur!

Door: LS

Blijf op de hoogte en volg Lisa

19 Mei 2016 | Nederland, Arnhem

Een heel, heel groot avontuur!

Ik ga namelijk als Au pair een jaar naar Amerika! Ik ben de afgelopen jaren veel met het plan om Au pair te worden bezig geweest, maar door wat vertraging hier en daar werd het steeds vooruit geschoven. Afgelopen maart was het dan echt zo ver, ik was en ben nog steeds eindelijk afgestudeerd! Dit betekende dat ik eindelijk mijn plan in werking kon zetten en na een interview in Enschede kon mijn profiel online! Enorm spannende en onzekere tijden, maar na een week had ik een aantal gezinnen waar ik uit kon kiezen, wat een luxe! Uiteindelijk heb ik een keuze gemaakt en ik ben sinds gisteren gematched met een gezin uit Philadelphia, Pennsylvania! Jazeker, ik ga een jaar in Philly wonen! Hoe cool is dat?! Ik zal nu nog niet teveel verklappen en de komende weken zullen erg spannend worden (visum-stress..), maar als alles verloopt volgens plan zal ik 27 juni 2016 in het vliegtuig stappen! "wow, dat is al over 6 weken", juist.. visum-stress :p.

ik zal jullie via deze blog op de hoogte houden van mijn leventje in the USA! Mocht je echt niks willen missen, schrijf je dan in voor de mailinglijst en ontvang mijn reisverslagen als eerste in je mailbox!

Tot snel!
Liefs, Lisa

  • 19 Mei 2016 - 23:14

    Martin (papa) Stam:

    Natuurlijk wil ik op de hoogte blijven van jouw belevenissen.

  • 24 Mei 2016 - 09:55

    Corrie Huiskens:

    vind het leuk als ik je toch nog kan volgen. heel veel succes en hoop je volgend jaar toch weer eens te ontmoeten.liefs corrie

  • 25 Mei 2016 - 18:53

    Seral:

    Natuurlijk ga ik je verhalen volgen :-)

  • 26 Mei 2016 - 12:34

    Liesbeth :

    Gaaf, Lies!! Ga je zeker volgen!!

  • 10 Juni 2016 - 20:20

    Ireentje:

    Ik ga je ook volgen;)

  • 12 Juni 2016 - 15:24

    Judith:

    Heel erg benieuwd wat je allemaal gaat meemaken, super spannend!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Na 2 zomers werken in Spanje en 4 maanden stage lopen op Curaçao, is het tijd voor een nieuw avontuur! Tromgeroffel.. Ik ga een jaar naar Amerika! Ik zal daar heen gaan als Au Pair. Via deze blog wil ik jullie graag op de hoogte van alle avonturen houden!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 654
Totaal aantal bezoekers 13093

Voorgaande reizen:

27 Juni 2016 - 27 Juli 2016

Au Pair in USA met Activity International

01 Juli 2014 - 31 Augustus 2014

Animatiewerk in Spanje

01 Februari 2014 - 01 Juni 2014

Stage lopen op Curaçao

24 Juni 2013 - 01 September 2013

Animatiewerk in Spanje

Landen bezocht: