Het is begonnen.. - Reisverslag uit Wynnewood, Verenigde Staten van Lisa Stam - WaarBenJij.nu Het is begonnen.. - Reisverslag uit Wynnewood, Verenigde Staten van Lisa Stam - WaarBenJij.nu

Het is begonnen..

Door: LS

Blijf op de hoogte en volg Lisa

13 Juli 2016 | Verenigde Staten, Wynnewood

Het is begonnen.. het echte Amerikaanse leven is begonnnen!

Donderdagmiddag 30 juni was het zover. Na een paar lange dagen vol lessen over kinderen en leven in Amerika, werden we naar verschillende plekken gebracht. Ik werd, net als een heleboel andere meiden, naar het treinstation gebracht. Daar pakten we de trein richting Washington DC, maar ik mocht al na 3 uur de trein verlaten om uit te stappen in Philadelphia! Josh had me snel gevonden en we konden doorrijden naar het strand!

Vrijdag 1 juli ben ik bij het gezin in Bethany Beach geweest. We hebben een heerlijke dag vol strand en zwembad gehad. Zaterdagochtend reden we terug naar Wynnewood en kreeg ik voor het eerst mijn nieuwe thuis te zien. Ook ben ik voor het eerst in een MEGA Amerikaanse supermarkt geweest. Ik keek mijn ogen uit haha! Mijn eerste indruk van Amerika is dan ook groot.. en niet op een negatieve manier hoor! Ik heb een leuke kamer en heb alle foto’s en kaartjes al opgehangen. Het voelt al echt als ‘mijn kamer’. (Er is nog plek voor meer kaartjes hoor. Hint: verjaardagskaartjes – 10 augustus enzo. Mocht je mijn adres willen, stuur me een berichtje).

Inmiddels ben ik aan het werk en begint alles hier te wennen. De kids zijn heel lief en ook Erika & Josh zijn heel goed voor me :).
Een korte impressie van mijn dag:
7 uur ‘sochtends begin ik met werken. Ik help de kids met hun ontbijt en met aankleden. Ze mogen even tv kijken in de ochtend en rond half 9 gaan we op pad. Eerst breng ik de oudste twee (D. & Z.) naar camp. Daarna breng ik (op woe-do-vrij) de jongste (M.) naar camp. Op maandag en dinsdag gaan M. en ik naar een speeltuin of naar zwemles. Van 13:00-15:00 doet M. een dutje en doe ik de was of ruim ik op. Daarna halen we samen zijn broers weer op en gaan we door naar een speeltuin. De kids hebben enorm veel energie! Rond 17:00 gaan we naar huis en mogen ze tv kijken tot aan het eten. Om 18:00 eten we met het gezin en vertelt iedereen hoe zijn of haar dag was. Meestal ben ik dan klaar met werken. Op het moment ga ik dan naar mijn kamer om Grey’s Anatomy te kijken, maar ik begin steeds meer mensen te leren kennen om ’s avonds wat mee te gaan doen!

Ik ben van plan om veel tripjes te maken en veel te zien. Ik ben er al een beetje mee begonnen! :) Ik ben afgelopen weekend een dagje naar het centruk van Philly geweest. Hier had ik afgesproken met twee andere Au Pairs en we hebben een supergezellige dag gehad! Het volgende tripje is ook al gepland: eind juli ga ik met 3 andere Au Pairs 2 dagen naar Atlantic City. Ook voor augustus zijn er al plannen.. ik heb er zin in!

Mocht je mijn adres of amerikaanse telefoonnummer willen, vraag gerust. Mocht je meer informatie over mijn leven hier willen, vragen mag altijd.. ik zal niet altijd even snel reageren, maar uiteindelijk zal je een antwoord krijgen :)

Liefs,
Lisa

  • 15 Juli 2016 - 20:43

    Stella:

    Leuk verslag lisa, fijn dat je het zo jaar je zin hen en de fam lief voor je is -liefs Tante Stel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Na 2 zomers werken in Spanje en 4 maanden stage lopen op Curaçao, is het tijd voor een nieuw avontuur! Tromgeroffel.. Ik ga een jaar naar Amerika! Ik zal daar heen gaan als Au Pair. Via deze blog wil ik jullie graag op de hoogte van alle avonturen houden!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 465
Totaal aantal bezoekers 13115

Voorgaande reizen:

27 Juni 2016 - 27 Juli 2016

Au Pair in USA met Activity International

01 Juli 2014 - 31 Augustus 2014

Animatiewerk in Spanje

01 Februari 2014 - 01 Juni 2014

Stage lopen op Curaçao

24 Juni 2013 - 01 September 2013

Animatiewerk in Spanje

Landen bezocht: