One month anniversary! - Reisverslag uit Wynnewood, Verenigde Staten van Lisa Stam - WaarBenJij.nu One month anniversary! - Reisverslag uit Wynnewood, Verenigde Staten van Lisa Stam - WaarBenJij.nu

One month anniversary!

Door: LS

Blijf op de hoogte en volg Lisa

28 Juli 2016 | Verenigde Staten, Wynnewood

One month anniversary!

Ja hoor, het is alweer een maand geleden dat ik in het vliegtuig stapte. Waar blijft de tijd?!
Het voelt alsof ik hier al veel langer ben.. Ik heb het zo naar mijn zin! Zoals ik ook in mijn vorige blog schreef: het gezin is geweldig en ik ontmoet steeds meer mensen!

Inmiddels ben ik bijna elke avond op pad, voornamelijk met Robin. Robin is een Nederlandse Au pair, ze woont op 10 minuten van mij vandaan en ze is hier al 6 maanden! Ze heeft me in het begin echt geholpen door me mee te nemen en alles te laten zien. Ik zou niet meer weten wat ik zonder haar moet! We zijn al plannen aan het maken voor verre reizen voor over een paar jaar, dat zegt wel iets over onze vriendschap :)
Inmiddels is er nog een Nederlandse Au pair in de buurt komen wonen! Sanne woont bij een collega van Josh en we hebben al wat met z’n 3en (Sanne, Robin & ik) gedronken, het was erg gezellig!

Ook het plannen en maken van uitstapjes gaat goed! Robin en ik hebben ons ingeschreven voor de Niagara falls class! We hebben in september 3 zondagen les over de geschiedenis enzovoort, en dan eind september gaan we er een weekend naartoe! En komend weekend ga ik naar Atlantic city met wat meiden die ik heb ontmoet tijdens de orientatieweek. Heb er super veel zin in!
Papa heeft inmiddels ook een trip geboekt! Hij komt in november een weekje hier naartoe! We gaan een paar dagen naar New York en een paar dagen Philly ontdekken! Zoveel om naar uit te kijken :)

Ik heb verder niet zo heel veel te vertellen.. het gaat eigenlijk gewoon heel goed :)

Volgende keer zal ik vertellen over mijn tripje naar Atlantic city! Oh en ik ben al over 2 weken jarig! Ik word gewoon 23.. my god, wat een oud wijf.

Toedels,
Lisa

PS. ik heb wat foto's bij het reisverslag geplaatst!

  • 28 Juli 2016 - 15:31

    Martin (papa):

    Het klinkt allemaal reuze leuk. Ik kijk er ook naar uit om naar je toe te komen in november. Xxx

  • 28 Juli 2016 - 15:42

    ( Tante) Hanneke:

    Heel leuk om je verhalen te lezen en je foto's te zien. Wat een ervaringen allemaal!! Succes and lots of fun!! Xxx

  • 28 Juli 2016 - 16:52

    Irene:

    Super leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt.
    En wat fijn om nieuwe vriendinnen te maken en zo dichtbij.
    Geniet er van, en super leuk dat je vader jou kant op komt;)
    Xx

  • 28 Juli 2016 - 19:47

    Stella:

    Klinkt allemaal goed Lies, ga zo door!

  • 28 Juli 2016 - 20:18

    Corrie Huiskens:

    Wat leuk Lisa, al jouw positieve berichten. Ik weet dat als je ergens voor gaat, ga je ook voor 100%. Geniet van een mooie tijd en een ervaring die je nooit meer zult vergeten. Ik wens je alle goeds. Liefs Corrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Na 2 zomers werken in Spanje en 4 maanden stage lopen op Curaçao, is het tijd voor een nieuw avontuur! Tromgeroffel.. Ik ga een jaar naar Amerika! Ik zal daar heen gaan als Au Pair. Via deze blog wil ik jullie graag op de hoogte van alle avonturen houden!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 865
Totaal aantal bezoekers 13102

Voorgaande reizen:

27 Juni 2016 - 27 Juli 2016

Au Pair in USA met Activity International

01 Juli 2014 - 31 Augustus 2014

Animatiewerk in Spanje

01 Februari 2014 - 01 Juni 2014

Stage lopen op Curaçao

24 Juni 2013 - 01 September 2013

Animatiewerk in Spanje

Landen bezocht: